Who is that guy?

Imorse flög jag ner till Florida via Atlanta, Georgia. Jag satt långt framme i planet, precis bakom business class och läste Allt om Mats vinnummer. Bredvid mig satt en man som sov mest under den knappt två timmar långa resan. Jag läste och slöt sedan ögonen och tänkte på allt det härliga jag hade framför mig.

När vi landat och väntade på att lämna planet hörde jag plötsligt att min granne började prata och skaka hand med hans granne på andra sidan gången. När han sa "min fru kommer aldrig att tro mig när jag berättar att jag hälsat på dig", blev jag nyfiken. Vem var det som var så känd på vårt plan? Innan jag gick min väg vände jag mig om och frågade min granne "vem är denna berömda person som du pratade med? Han sa" Rick Santorum, Pennsylvanias senator".

 Rick Santorum, republikanernas presidentkandidat
 
OMG (oh my God), här har jag suttit en hel flygresa "nästan sidan om" en av republikanernas presidentkandidater utan att ens veta om det. Rick Santorum flyger Delta airlines till Atlanta och sitter med oss fattiga i ekonomi klass, utan body guards eller någon annan med. WOW! Det trodde jag inte!

Rick Santorum lämnar planet och jag tränger mig fram och knuffar lite på honom och säger "excuse me", sedan vandrar vi iväg sida vid sida tills jag tyvärr måste stanna för att titta på anslagstavlan, för att se vilken gate jag ska till. Mr Santorum vandrar vidare och om han, mot förmodan, skulle bli USAs nästa president kommer jag alltid ångra att jag inte tog modet till mig och sa "Mr Santorum, I presume?"

Kommentarer
Postat av: chrisse

Häftigt:)

2011-11-30 @ 21:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0