Tragiskt slut


 George Huguely blev inte dömd för first-dergee murder, den starkaste graden av mord på Yeardley Love utan han dömdes till den mildare graden, second-degree murder, som inte ger livstids fängelse utan "bara" 5-40 år. De kunde ha dömt honom för dråp, en ännu mildare dom, men juryn ansåg tydligen att hans uppsåt var att skada henne. Hur länge han kommer att få sitta i fängelse kommer att kungöras senare.

Oavstt hur man ser på det så blev det ett tragiskt slut för två unga människor.

Vad som inte fick ett tragsikt slut var vår kyl & frys som kunde slutat sitt liv på en soptipp. Den fungerar nu helt perfekt och mina morötter överlever numera varje dygn i kylen utan att frysa ihjäl. Jag vågar nu till och med att förvara blåbär och jordgubbar i frukt & grönsakslådorna och det har gått bara bra. Jag är dessutom glad att jag sparade tusenlappar åt familjen, som kan användas åt något roligare.

Tänk att man numera kan fixa nästan allt med hjälp av internet, vad gjorde man förr? Jag måste säga att jag är ganska stolt över mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0