Tack kära läsare

Detta blir tyvärr min sista blogg. Jag kan inte fortsätta blogga eftersom Blogg.se har ändrat sitt bloggverktyg och jag har försökt skriva och lägga in bilder, men det är omöjligt att använda. Ibland ändrar man för att det ska bli lättare och bättre, men enligt min åsikt blev det precis tvärtom.

Jag har tyckt det varit väldigt roligt att blogga och det har blivit 199 inlägg sedan den 8 oktober 2011, då jag startade Topix. Nu får jag fundera om jag ska fortsätta blogga någon annanstans eller kanske skriva i något annat forum.

Tack och ha en skön sommar!










Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig sommar! O hoppas du hittar ett nytt bloggforum att fortsätta i, läser dina inlägg jämt o vill absolut inte vara utan dom! Kram C

2012-06-18 @ 21:10:40
Postat av: Moster

Hitta ett nytt forum. Gillar att läsa och kommentera.

2012-06-18 @ 22:48:46
Postat av: Kungen

Sluta inte!

2012-06-19 @ 10:33:48
Postat av: Babsan

Hoppas Du hittar ett nytt forum för din skrivklåda. Du har en kompetens som Du bör utnyttja.

2012-06-28 @ 17:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0