Spegel, spegel...

Jag köpte en stor spegel igår och satte på fondväggen i köket. Det blev otroligt bra för nu kan jag sitta vid bardisken i köket där jag har min laptop och se den vackra sjöutsikten i spegeln. Det blev ett otroligt lyft och jag som vanligtvis inte gillar fondväggar, tycker plötsligt att vår är riktigt cool. Dessutom satte jag dit den stora skålen med citroner på köksön och det blev också ett lyft. Ibland är det de små sakerna som gör det...

Nu fick jag helt plötsligt en enorm längtan efter att cykla iväg till West Elm för att se om de har fått in något snyggt under veckan. Det får vänta tills imorgon för jag ska snart ha en cyberdate med min man och dricka ett glas vin, för det är fredag och vi båda är single ikväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0