Helt otroligt


Jag trodde inte det var sant när han bekräftade min terori. Idag ringde jag nämnligen och pratade med en tekniker på ett företag som lagar kylskåp. Efter att ha beskrivit problemet sa han att det lät som om moderkortet (hjärnan) behövde bytas och att det skulle kosta mellan 300-350 dollar.

Yes, tänkte jag så nu ska jag beställa kortet för 100 dollar och sedan byter jag det själv. 

    

Igår såg jag en av de bästa och mest spännande matcher jag någonsin sett. Super Bowl blev en drömfinal, där det var en kamp ända till sista sekunden, som Giants (mitt lag) till slut vann. Goda kycklingvingar, pizza och öl tillsammans med mina trevliga grannar gjorde det till en super kväll.

Det trista är att det nu dröjer ett halvår innan den amerikanska fotbollen är tillbaka i tv igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0