Iskall



Vad är det för fel på kylen? Ända sedan jag beställde en ny så har den gamla fungerat helt perfekt. Innan frös det i kylen och tinade i frysen vilket drev mig till vansinne så jag köpte en ny, men har den har ännu inte levererats. Jag lägger nu morötter, sallad och annat i frukt- och grönskslådorna och säger "frys", men kylen vägrar. Köper massor med glass och lägger i frysen och säger "tina", men inget händer. Den håller sig iskall.

Kan det vara så att jag helt i onödan köpt en ny kyl och frys? Tankarna börjar nu komma att jag ska avbeställa den nya men samtidigt vet jag att så fort jag lagt på luren slutar den gamla att fungera. Det gäller bara att sitta lugnt i båten och byta ut den och sedan försöka låta bli att tänka på många palmer och andra växter jag istället kunde köpt för de pengarna.

                                   



Kommentarer
Postat av: Anonym

Just nu känns det helt i onödan att ha ett kylskåp. Balkongen bjuder på ett sådant. Men förhoppningsvis så blir det helt nödvändigt att ha en fungerande kyl i köket snart igen.

2012-01-29 @ 16:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0